Ps, Ds

Efter ett dygns händelser är jag hemma igen. Oh my god säger jag bara, OH MY GOD. För mycket händelser to handle.

Kom och tänka på en sak.. vet ni vad jag hatar?
När folk heter namn på facebook som de inte ens heter på riktigt. Fattar ni vad jag menar? Men typ ''Lina the one and only'' och ''one and only'' som efternamn. Haha jag hatar det, men okej det där var bara ett exempel!
Mig hittar ni dock på Lina Samuelsson. Punkt slut. slut. nu . nu. punkt då. punkt.

PUSS

Ps: Jag sticker utomlands om två veckor, nice va? :) Ds
(Jag jag driver med ps och ds)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Visste inte ens att du hade blogg haha, den är skit bra ju ;)

2009-10-08 @ 10:30:42
URL: http://skitenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0