MTV on replay

Jag har haft MTV på hela dagen och nu står jag fan inte ut längre.
Det är sweet sixteen maraton, och jag orkar inte se äckliga snorungar som får bilar av sina föräldrar,
det är paus en gång var femte minut och pausen inleds med Avril Lavinges parfym ''blackstar''...Åh Punk is so last year.

Och då ska vi inte tala om dom där jävla jamba-reklamerna.. För ''blingskalle'', för ''diamonddragon'', för ''betty boop'' smsa till lalalala och bli av med 50 kronor..rent jävla lurendrej för småungar..de klarar ju sig undan med ''inte utan målsmanstillstånd'' med en liten text nere i hörnet som inte ens är läsbart.
FUCK IT JAG VILL INTE HA ERA JÄVLA DÖSKALLE SKIT TEMAN.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0