This weekend

Jag är inte trött. Åh va jobbigt. Har pluggat, sovit och pluggat igen. Det är väl därför jag inte är trött, men jag kan inte låta bli att inte somna .. Inte nog med det, jag vaknade på helt jävla fel sida idag. Men jag ska INTE klaga, det är bara att försöka sova och hoppas att jag vaknar på rätt sida imorgon.

Förresten. Jag måste bara berätta om helgen. Den bästa utgången på länge alltså, det var bara för att jag hade med mig Natalie gissar jag på, haha. Vi var hemma hos henne eftersom hon fyllde år, och sedan bar det av till Ambassadeur där vi drack champange in till småtimmarna. Den absolut bästa utgången på länge.

En sak till, Sveriges försäkringsbolag är så jävla värdelösa.

wonderful.
time to sleep. / Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0