MANIKYRAT

Nu har jag precis manikyrat min naglar.. Kan man säga manikyrat? Vilket härligt ord..manikyrat manikyrat manikyrat.. okej, där räckte det. Har även Manikyrat Saminas naglar idag..och aa..det blev väl lite sisådär, men jag lär mig! Hon får vara min testkanin tills vidare. Så vad har annars hänt idag? Skolan, och sedan hem och hämta lite paket.. köpte produkter för över 1000 spänn.. hoppas skiten är bra, annars jäklar kommer jag och rannsakar ert jävla företag..

Nu ska jag bara njuta av denna underbara fredagskväll (okej och av några solariumstrålar) och sedan go to bed!
Imorgon blir det förmodligen utgång.. Ambassadeur, Cafet eller collage står på schemat. Vi får se vart de alkoholpåverkade vägarna bär oss!

Puss på min urgulliga vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0